Istnieją 2 możliwości rejestracji przez Internet.

W pierwszym przypadku, tzw. pełnej rejestracji przez Internet w powiatowym urzędzie pracy, warunkiem jest posiadanie podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP. Ten rodzaj rejestracji nie wymaga wizyty klienta w urzędzie w celu rejestracji. Do wypełnionego elektronicznego formularza rejestracyjnego konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji. Dniem rejestracji jest data zarejestrowania się klienta na stronie internetowej.

W drugim przypadku, zgłoszenia do rejestracji przez Internet nie jest wymagane posiadanie podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego ePUAP. Wnioskodawca wypełnia elektroniczny formularz rejestracyjny i przesyła go do PUP. W wyznaczonym przez PUP terminie wizyty w Urzędzie należy dostarczyć pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji. Dniem rejestracji jest data wizyty klienta w Urzędzie i złożenia wymaganych oświadczeń.

Rejestracja elektroniczna

Jak założyć profil zaufany

https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
 
Informujemy ponadto, iż można dokonać rezerwacji terminu rejestracji pod numerami telefonów: 41 25-17-320, 41 25-17-386, 41 25-17-391, 41 25-17-392.